Wednesday 7 December 2011

sUka Suki

malam ni tak boring sangat.. lepas Maghrib, aku kuar makan dengan 2org kwn.. firtst time makan kat Arked Cengal, dan first time jugak aku berkenalan dengan MEE GULUNG BRUNEI.. agak menarik cara penyediaannya.. mee kuning yang digulung dengan telur, kemudian disiram dengan kuah pekat(pedas+manis) yang mengandungi ayam, fish ball n so on.. 
ni gambr Mee Gulung Brunei ;
sebelum


selepas
sedap hingga menjilat sudu dan garfu..:)

pastu aku dalam perjalanan balik, aku nampak la budak arkitek main snooker lam bilik sebelah cafe KRP..hehe.. ape lagi,, join la...
aim...:D

hehe.. first time maen ikut peraturan.. baru taw.. selama ni maen hentam jer nak masukkan bola mane..haha..
lpas tu aku layan Iz main gitar.. dia main, aku nyanyi, lantaklah suara apa yang kuar, janji ENJOY..haha..:D

2 comments:

nurhawahaider said...

WOW, MERAYAP JEE . . AKU INGAT KAU BALEK TERUSSS

Unknown said...

haha... dah orang ajak main.. aku join la..:D

Post a Comment

KakiBlog